• Pogotowie informatyczne 24/7

Problem z poprawnym otwieraniem stron internetowych. Połączenie nie jest prywatne, Połączenie nie jest bezpieczne.

Problemem który blokuje poprawne wyświetlanie wszystkich stron internetowych za pomocą protokołu https jest aktualizacja programu antywirusowego ESET.

Kilka dni temu pojawiła się aktualizacja która spowodowała problem z wyświetlaniem stron.

Rozwiązanie tego problemu jest banalnie proste, poniżej opiszę to krok po kroku.

1. Uruchamiamy swój program antywirusowy i wchodzimy w ustawienia zaawansowane

połączenie nie jest prywatne

2. Wybieramy po lewej stronie Strony internetowe i poczta e-mail i klikamy w opcję SSL/TLS

Połączenie nie jest bezpieczne

3. Po rozwinięciu opcji SSL/TLS wybieramy Tryb filtrowania protokołu SSL/TLS na Tryb interaktywny

4. Po ponownym uruchomieniu przeglądarki internetowej, strony ponownie będą działać prawidłowo.

Hi, How Can We Help You?
Snowfall demo